أخبار النجومرمضانسينما وتليفزيون

تصريحات صادمة لهالة صدقي في شيخ الحارة

قامت الفنانة هالة صدقي  بإلقاء تصريحات صادمة في برنامج شيخ الحارة .

أعلنت الفنانة هالة صدقي خلال برنامج ” شيخ الحارة و الجريئة” مع المخرجة ” إيناس الدغيدي ” إنها لا مانع لديها من التعامل مع ” المثليين الجنسيين ” وأن أغلب من تعاملت معهم ملتزمين وفي قمة الذكاء .

و أضافت هالة : ” أنا ماليش دعوة بإتجاهات الأنسان لا دينه ولا لونه أو غيره ، أنا مالي و مش هحاسبه علي إتجاهاته مش يمكن في أسباب عملت فيه كده ، أتعرض لتحرش وهو طفل مثلاً “.

كما علقت الفنانة هالة عن برامج رامز جلال إنها ترفض الظهور معه لإنه يقوم بإهانة الفنانين وأن برامجه قائمة علي “بتهين كرامتك بكام ” ” لأننا بنبقي عارفين الي هيحصل” .

و أضافت : ” طلبوني معاهم ووافقت بس طلبت أشوف المونتاج الأول و رفضوا وأتحججوا فأنا رفضت ، أنا مش برفض برامج المقالب لأنها فيها ترفيه للمشاهد لكن برفض في برامج رامز المقدمة الي بيهين فيها الفنان إحنا رموز فنية وميفعش نتهان كدة ، وعشان كده طلعت مع هاني رمزي علي الرغم من إن فلوس رامز أكتر وهو صاحبي أكتر “.

وتابعت ” المشاهد بيحب يشوف الفنان متبهدل عشان بيحس براحة نفسية عشان بيبقي في غل جواهم من الأجور الي بيسمعوا اننا بناخدها ؛ طبعاً مش كلهم “.

و عن حياتها الشخصية  أعترفت هالة صدقي” إنها أتخانت لكن متعرفش أسامي وميهمهاش مع مين ” و أضافت “دي حاجات تافهة وهايفة قصاد الي الناس بيشوفوه” .

 

اقرأ أيضا

 

 

 

 

 

 

 

أفلام عبلة كامل بعفويتها وتلقائيتها تملكت قبل الجمهور- تقرير.

مقالات ذات صلة