“تامر مخرج عالمي” .. هنا الزاهد تشيد بتجربتها في العمل مع تامر حسني

هنا الزاهد، الفنانة المصرية، شاركت جمهوره لحظات مرحة لها مع الفنان تامر حسني في كواليس فيلمهما الجديد “بحبك”، ونشرت فيديو لها مع تامر حسني على حسابها بانستقرام، وأشادت بتجربتها في العمل مع تامر حسني كمخرج للعمل.

هنا الزاهد تشيد بتامر حسني كمخرج

قالت الزاهد فى الفيديو الذى نشرته: “يا جماعة انا دلوقتي في المونتاچ بتفرج على فيلم بحبك وبجد مش عشان انا فيه بقول كدا.. تامر ألف قصة عبقرية وأخرجها كأنه مخرج عالمي وطلع مننا كلنا اداء مش عادي بجد شكراً يا تامر”.

من جانبة أشاد تامر حسني بهنا الزاهد ودورها في فيلم “بحبك”، ورد على رسالتها له على انستقرام، وقال إن هنا الزاهد أدت دور عمرها في الفيلم وأنها ستصبح من أهم الممثلات في تاريخ السينما المصرية.

وأضاف: “ايه بس الحلاوة والذوق دا كله يا هنا، اولاً شكراً عشان انتي قلبك جميل ونضيف وعندك تقدير لكل الناس ودي تربية جميلة من الأساس بعيد عن الفن”.

وتابع تامر حسني في رسالته لهنا: ” انتي عاملة دور عمرك وانا فرحان اني خرجت منك الممثلة اللي الناس هتشوفها دي، كلنا فرحانين بيكي وانا بقول شهادة لتاريخك من دلوقتي هنا الزاهد في فيلم بحبك لو استمرت كدا هتبقى من أخطر ممثلات تاريخ السينما العربية، ربنا يحفظك ويوفقك في كل اعمالك”.

وقد شوق تامر متابعيه عبر حساباته المختلفة على السوشيال ميديا نحو موعد عرض فيلمه الجديد في موسم عيد الاضحى 2022، بعدما كشف عن بوستر العمل وتوجه قائلا لجمهوره :”استعدوا”، فيما تم طرح صورة أخرى لهنا الزاهد برفقته على بوستر العمل.

فيلم “بحبك”، من إنتاج حسام حسني، تأليف وإخراج وبطولة تامر حسني في أولى تجاربه بالإخراج السينمائي، ويشارك في العمل هنا الزاهد، حمدي الميرغني، هدى المفتي، مدحت تيخة، شهد الشاطر، عالية راشد وغيرهم.

زر الذهاب إلى الأعلى