أخبار النجوم

أحمد السقا يفاجأ كريم عبد العزيز برسالة مؤثرة

أحمد السقا، الفنان المصري، نشر رسالة مؤثرة إلى الفنان كريم عبد العزيز مؤخراً، وهي الرسالة التي لاقت اهتمام كبير من الجمهور مؤخراً، وذلك بسبب الكلمات المؤثرة والصادقة التي وجهها أحمد السقا إلى كريم عبد العزيز، حيث تلقى السقا العديد من الإشادات من الجمهور بسبب رسالته المميزة لكريم عبد العزيز.

أحمد السقا يفاجأ كريم عبد العزيز برسالة مؤثرة

قال الفنان أحمد السقا في رسالته إلى كريم عبد العزيز: “قاعد وصاحى بدرى ولقيت نفسى عايز أقول كلمة في حق أجمل وأجدع صاحب قابلته في حياتي، من واحنا عيال صغيرين انا كنت عايش في شارع شهاب وهو عايش في العجوزة، والقدر ربطنا ببعض ومن يومها واحنا اكتر من الأخوات، وربنا يخلينا لبعض لأنه بجد راجل وجدع ومتربى وابن ناس”.

ووجه أحمد السقا رسالة دعم قوية ومؤثرة إلى كريم عبد العزيز وقال: “وطول عمرنا مابنقولش لبعض غير ازيك ياصاحبى، عامل ايه يا صاحبي، أو مبروك يا صاحبي..  وحقك عليا انى أقولك  ربنا يخليك ليا يا صاحبى، صاحبى واخويا اللى بجد  كريم عبد العزيز، رقبتى ليك يا صاحبي، كلمة حق فى حقك يا صاحبي، وفى كل الحالات صاحبى  قمر”.

ورد الفنان كريم عبد العزيز على رسالة أحمد السقا إليه، وقال في تعليق له عبر صفحته بفيسبوك:” حبيبى يا صاحبى واخويا يا غالى يا أصيل.. اللهم آمين يا رب ويديم الخير والمحبة، أنا اللى عايز أقول ان اللى ما يعرفكش خسران يا صاحبى.. أنا اللى رقبتى ليك لأنك طول عمرك رجولة وأصالة مع كل الناس فما بالك بأصحابك.. ربنا يخلينا لبعض ونعيش كده ضهر فى ضهر.. بحبك يا صاحبي”.

زر الذهاب إلى الأعلى