أخبار النجوم

مفاجآت غنائية ينتظرها جمهور رامي جمال في 2024

رامي جمال، الفنان المصري، قرر استقبال عام 2024 بأغاني ألبومه الجديد، والتي يطرحها بشكل منفرد، وكشف عن العديد من المفاجآت الغنائية له.

مفاجآت غنائية ينتظرها جمهور رامي جمال في 2024

طرح رامي جمال أغنية جديدة مع زوجته ناريمان، بعد سنوات طويلة من ابتعادها عن الغناء، وتصدرت الأغنية مواقع التواصل بسبب المفاجأة غير المتوقعة من رامي جمال في أغنية “دوخناك يا فراق”.

وعلق رامي جمال على الأغنية قائلاً: “دوخناك يا فراق حكاية حقيقية حاصلة في علاقات كتير حوالينا كتير بيبقوا عارفين ان العلاقة مش المفروض تكمل بس العشرة والأولاد ونظرة المجتمع بتخليهم يحاولو يكملوا.. مين حاصل في حياته أو قدامه كده.. مع الصوت الخطير الحساس ناريمان”.

وافتتح رامي جمال أغانيه الجديدة في نهاية 2023 بأغنية “جيت متأخر”، ووعد الجمهور بطرح 12 أغنية جديدة في بداية 2024، وقال: “وعدتكم ان الاغاني الفترة اللي جاية ان شاء الله هتبقي زي اغاني زمان، لاني رجعت اشتغل كهاوي زي زمان ،رجعت اختار الاغنية علي قد ما احبها والنتيجة ان اللي من القلب بيوصل للقلب واديني جيت متأخر.. خليكم جاهزين للي جي”.

وعلق رامي جمال على المنافسة الغنائية القوية في الفترة الحالية وقال: “انتو صعبانين عليا من كمية الاغاني الدراما مني ومن باقي الفنانين الفترة دي، بس الواضح ان ٢٤ سنة فل والأغاني اللي نازله مني ومن اصدقائي الفنانين تستدعي انكم تشوفو مكان تستخبوا فيه.. بعيدا عن الهزار أنا مبسوط اوي بإن اللي بسمعوا الفتره دي من اغاني بداية من الهضبة لاصغر مطرب موجود يطمن ان الصناعة في وقت من أجمل أوقاتها وفي تركيز من الصناع المستفيد منه المستمع واللي جي اجمل واجمل”.

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى