أخبار النجوم

هكذا رد حسن شاكوش على اتهامات زوجته

حسن شاكوش، مؤدي المهرجانات المصري، أكد أن المعلومات المتداولة عن خلافاته مع زوجته “ناقصة”، ورد خلال منشور عبر صفحته على فيسبوك على تحريرها محضراً رسمياً اتهمته فيه بالاستيلاء على “شبكتها”، وإيصال أمانة بقيمة مؤخر الصداق، ومنعها من دخول منزل الزوجية.

حسن شاكوش يرد على اتهامات زوجته

قال حسن شاكوش على صفحته الشخصية بموقع الفيس بوك: مساء الفل عليكم جميعاً يمكن القصة دايماً ناقصة والبيوت فيها أسرار واحنا بنخاف على بنات الناس واتربينا على كده وحق الرد بيقول إن دي لسة مراتي ما يصحش أتكلم عنها حتى لو حصل إيه يمكن أهل بيتي وفريق عملي وأقرب الناس ليَّ اتأذوا من الحوار دا.

وأضاف: “بما إنها شاركت جمهوري بشيء جارح بالشكل دا كل إللي أقدر أقوله الحمد لله على نعمة السكوت والعقل وقت المشكلة الحمد لله على كل شيء”.

من جانبها، علقت رضوى الشربيني على الواقعة عبر حسابها على موقع تويتر: كدة يا حسن تطرد بنت الجيران بعد ما سجدت لربنا سجدة شكر قدام الناس كلها علشان اتجوزتك وكمان تدخلها القسم بعد شهرين جواز يا راجل!.

وتابعت: تقديرك للراجل اللي معاكي بيتبني بالمواقف والعشرة ودول الإثبات الوحيد فـ متسبقوش الأحداث.. وتقديرك له مش معناه إنك تتنازلي أو تقللي من نفسك علشانه.

اترك تعليقاً

زر الذهاب إلى الأعلى